...en Niklas "logeert" hier ook. (v/h dwarsbongel.web-log.nl en niklas.web-log.nl)

donderdag 12 juli 2012

Niklas – 120712 – Komrijincarnatie

Met de gedachten nog bij het overlijden van Gerrit Komrij, geboortig uit Winterswijk, lees ik dat er Aziatische Boktorren gevonden zijn in Winterswijk. Als gevolg daarvan worden in een straal van 100 meter alle bomen en struiken vernietigd.
Zondag zag ik op TV het programma "de Hemelpoort", met een gesprek tussen Gerrit Komrij en Jeroen Pauw. Eén van de onderwerpen was: Reïncarnatie. Nou ja, het hoeft geen verband met elkaar te houden...

3 opmerkingen:

J@n. zei

Oké Dwarsbongel, dat verband had ik nog niet gelegd. Kien!

platoonline zei

Laten we hopen dat Gerrit en Rutger nu vredig onder de appelboom zitten en mooie gesprekken hebben over de geschiedenis van de Nederlandse literatuur.

Dwarsbongel zei

@Jan: Hopen dat ze de boktorren bezworen hebben voordat ze Limburg bereiken!
@Plato: Ik ben benieuwd of Gerrit meer met Rutger of met Rudi van doen zal krijgen. Maar Gerrit is in de loop der jaren wel wat milder geworden.
Ik hoop dat ze nog een paar mooie gedichten maken, en die op de een of andere manier naar ons toebrengen. Of voor ons klaarzetten, zodat we ze kunnen lezen zodra we zijn aangesloten op eternitynet...